неделя, 12 май 2013 г.

All Senses… Part I.

Идеална хармония между уникална природа, цветно въображение, творческа креативност, интериорен дизайн, архитектура и красота във всеки детайл – на всичко това се радваха сетивата ми през прекрасните Великденски празници...
 
 
Не си мислете, че през изминалите 3 месеца не съм пътувала и не съм събирала впечатления и спомени от чудесни места. Аз просто съм търсела онова вдъхновение, което ми даде това райско кътче – Вурвуру...  J Хотелът?! – Той е само един, наистина неповторим и запленяващ със своите дизайнерски решения, които те пренасят във вълшебна приказка... Ekies All Senses!!
 

Снимковият материал е бледо копие на това райско кътче, но казва много повече от хиляди думи... Това място не може да се опише, то трябва да се почувства и преживее...

 
 
Enjoy! J
 
 
Хотелският комплекс е изграден в пълна хармония с природните дадености на полуострова...

 
 

Ресторантът предлага изискано меню с разнообразни морски дарове и рибни деликатеси.
 
 

Ресторантът ме очарова с уникалното съчетание на морски багри, свежи цветя, внимателно подбрани дървени и каменни елементи...
В горещите дни може да разпуснете край басейна на хотела.
 
В непосредствена близост до хотел Екиес се намира един от най-красивите плажове в Гърция – Кариди Бийч, Вурвуру! (за този плаж съм разказвала в публикацията си Аромат на магнолии и олеандри)
 

Хотелският комплекс има собствен плаж с удобни легла и разкошен хамак, който е в морето и позволява да се радвате на слънчевите лъчи, докато плискате крачета в морето... J
 

Снимки: http://www.ekies.gr  


To be continued…

Няма коментари:

Публикуване на коментар